Kona VW Kolmapäevak Harkus

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11243
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Mati » 28. 07. 2011. 13:25

Vika kirjutas:
Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale :)./OT
Ja võitja on.... siim_s!!!!! :D
OT/Tundub nii. Auhinnale, milleks on rauasaag, võib ise ehituspoodi järgi minna 8) ./OT
velo clubbers
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

MarttiM
Rattur
Postitusi: 792
Liitunud: 31. 07. 2009. 14:07

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas MarttiM » 28. 07. 2011. 14:44

kuidas teil oli/on keskmine pulss 3-päevakutel võrreldes n Elionidega, mul eile 179/187, mis PB keskmise osas:). Elionidel ca 170 +-2.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11291
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas erikr » 28. 07. 2011. 15:33

Krossis on kõrgem pulss loomulik tänu
- lühemale rajale
- puhkevõimaluste vähesus või puudumine
- pidevad suunamuutused, kiirendused-pidurdused
- grupis sõitmise puudumine
- keerukam raja profiil ja pinnas

Kokkuvõttes sõidad krossi palju intensiivsemalt kui maratoni.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

kompat
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 16. 10. 2009. 09:08

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas kompat » 28. 07. 2011. 17:56

See on positiivne, et lõpuks leiti üles ka Harku maasikad :D , ehk künkad.Varasematel aegadel millegi pärast keegi tahtis väga rabas sõita.No paremat rada annab ikka otsida oma kiiruse, tehnilisuse ja temperatuuri ja tõusude poolest.Ma pole suutnud kunagi nendel radadel nii kiiresti sõita mõtlemata kukkumisele,rehvipurunemisele,haamrile ja eriti juurikatele.Järgmine kord kindlasti ärge jätke Harku mägesid etapist välja.See oleks sama,et lähen alpidesse siledat maad sõitma.
Ühesõnaga : rada oli väga hästi märgistatud, raja profiil hästi valitud ja üritus hästi korraldatud, muidu poleks ka nii kiiresti vist sõitnud. (y) .

Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas margo » 28. 07. 2011. 19:41

piffik kirjutas:Rada selgelt mõnusam kui eelmine aasta - kõike oli nagu parasjagu. Tõusud võtsid jala mõnusalt pehmeks, mida näitab ka see, et enamustel teine-kolmas ring parasjagu aeglasem kui esimene (on radu, kus ka tagaotsa meestel ringid suht ühtlased) .
Vot see on asi mis mind enda kolmapäevakute juures alati imestama paneb, et kuigi enda meelest panen esimese ringi pooltäiega, teise taastun ja viimase kapsa ninast välja, siis alati on ringi ajad praktiliselt võrdsed. Nii ka eile kõik ringid 6 sek sees.

Aga rada oli mõnus, kuigi maanteele kolimine eelmisest aastast on ikka maastikutehnika täiesti lagundanud. Nagu juurikas silmapiirile ilmub, nii peab kohe igaks juhuks siruli viskama või vähemalt kraavi sõitma...

Kasutaja avatar
RistoM
Rattur
Postitusi: 35
Liitunud: 26. 05. 2008. 18:33

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas RistoM » 28. 07. 2011. 22:07

Kaks kaske jätsid ka teistele mulje :)
1. ringil sain vahelt läbi, 2. panin pihta, 3. läksin paremalt. Oleks pidanud 66 cm lenksu sarved searasvaga kokku tegema.
Emotsioonirattur

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1226
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Alvaro » 29. 07. 2011. 10:38

lexusl kirjutas:Tegin ka siis lõpuks sõbra pika kutsumise peale oma debüüdi Kolmapäevakutel.
Eelnevalt lugedes raja kohta, et pole selline juurikarada kui varem. Oli minu üllatuseks jõhkralt neid va juurikaid, kann siiani valus :D Aa ju ma siis pole korralikul juurikarajal käinud :P

Pärast sai veel tükk aega heina kasseti ümbert eemaldatud :D

Tänud korraldajatele!
Üks tähelepanek oma vaatluspunktist kruusatee ületusel. Keskmiselt juurikane lai laskumine ja paarimeetrine tõus kohe otsa ehk kauss. Algajamad tulid kõige otsemat rada pidi, kett kolises vastu raami, rool lappas käes paremale ja vasakule ning laskumise lõpus oli kiirus pea sama, mis alguses. Loomulikult tuli siis ka tõusule jätta arvestatav osa energiat.

Kogenumad sõitisid seal korraliku S-i sisse ehk alustasid laskumist paremalt ja lõpetasid vasakul. Teekond oli küll pikem, kuid ei mingit kolinat, hoog säilis ja konkurentidelt tuli kohe sekundit kaks tagasi.

Kust seda heina endale männimetsas kaasa korjata, ei oska küll pakkuda :-) Äärmisel juhul 200m enne lõppu kitsal singlil võib-olla.....

Küll see kõik tuleb harjutades ja aasta pärast samal rajal sõidad juba kolm minutit kiiremini!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

MarttiM
Rattur
Postitusi: 792
Liitunud: 31. 07. 2009. 14:07

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas MarttiM » 29. 07. 2011. 10:59

Alvaro kirjutas:
lexusl kirjutas: Üks tähelepanek oma vaatluspunktist kruusatee ületusel. Keskmiselt juurikane lai laskumine ja paarimeetrine tõus kohe otsa ehk kauss. Algajamad tulid kõige otsemat rada pidi, kett kolises vastu raami, rool lappas käes paremale ja vasakule ning laskumise lõpus oli kiirus pea sama, mis alguses. Loomulikult tuli siis ka tõusule jätta arvestatav osa energiat.

Kogenumad sõitisid seal korraliku S-i sisse ehk alustasid laskumist paremalt ja lõpetasid vasakul. Teekond oli küll pikem, kuid ei mingit kolinat, hoog säilis ja konkurentidelt tuli kohe sekundit kaks tagasi.
sellel lõigul olin isiklikult nii süsi eelnevast tõusust, et tegin iga kord sama vea - ajas ennast ka naerma:) üldiselt tasub ikka rada enne läbi sõita ja mingid asjad meelde jätta. kuna oli vana hea harku mets, siis ma seda muidugi ei viitsinud:)

arnea
Rattur
Postitusi: 952
Liitunud: 02. 06. 2008. 17:04

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas arnea » 29. 07. 2011. 11:48

Vika kirjutas:
Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale :)./OT
Ja võitja on.... siim_s!!!!! :D
Aaa, ma mõtlesin, et võitja on see kes kõige pikema lenksuga läbi mahtus. Minul on 610mm ja igal ringil mahtusin läbi.

Arne

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2108
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Villem T » 29. 07. 2011. 13:18

Vika kirjutas:
Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale :)./OT
Ja võitja on.... siim_s!!!!! :D
Läheb jagamisele, mul sama.

Vika
Rattur
Postitusi: 236
Liitunud: 10. 06. 2008. 10:49

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Vika » 29. 07. 2011. 14:17

Villem T kirjutas:Läheb jagamisele, mul sama.
Aga siis võit on sinu oma, sest sa sellega Harkus sõitsid, aga siim_s pole sõitnud :D

Kasutaja avatar
Pirita
Rattur
Postitusi: 134
Liitunud: 18. 05. 2011. 14:20

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Pirita » 10. 08. 2011. 09:52

Kahjuks enam pilte pole seal :(
Kus neid pilte veel näha saaks?

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1226
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Alvaro » 10. 08. 2011. 11:10

Pirita kirjutas:
Kahjuks enam pilte pole seal :(
Kus neid pilte veel näha saaks?
Kolmapäevakute Facebooki lehel on kõige suurem ja tõen kõige kvaliteetsem fotode galerii.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Kasutaja avatar
Pirita
Rattur
Postitusi: 134
Liitunud: 18. 05. 2011. 14:20

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas Pirita » 10. 08. 2011. 11:59

Tünud (y)

hunt113
Rattur
Postitusi: 30
Liitunud: 12. 05. 2005. 10:31

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas hunt113 » 09. 09. 2011. 21:37

Küsimus, kas rada ka praegu kuidagi märgistatud on? Üritasin kaart näppus täna rada läbi sõita, aga mõni koht jäi ikka segaseks(peale esimest tõusu liivase koha peale ei leidnud õiget rada, kuna mitu varianti tundusid suht loogilised). Kas valged värvilaigud puudel on kuidagi asjaga seotud?
Hobi-kuid raske nagu töö!

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11291
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus

Postitus Postitas erikr » 09. 09. 2011. 21:38

hunt113 kirjutas:Küsimus, kas rada ka praegu kuidagi märgistatud on? Üritasin kaart näppus täna rada läbi sõita, aga mõni koht jäi ikka segaseks(peale esimest tõusu liivase koha peale ei leidnud õiget rada, kuna mitu varianti tundusid suht loogilised). Kas valged värvilaigud puudel on kuidagi asjaga seotud?
Ei tohiks olla mingit tähistust.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Kolmapäevakud 2011”