velo.clubbers.ee CUP

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta
Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

velo.clubbers.ee CUP

Postitus Postitas Andrus K » 20. 06. 2003. 11:40

mis oleks kui :idea: korraldaks sellise asja :?:

Kuna Merida Cup on selleks aastaks läbi, siis nädal sees ei pakuta enam midagi va. teisipäevakud, kus paraku MTB-arvestust enam pole. Seega kui hakkask otsast pihta ja teeks ühe sõidu hakatuseks ära.
Eesmärk oleks saada nädal keskel (nt. kolmapäeviti, siis ollakse nädalavahetuse võistlustest juba taastunud) ka võistluspinget ja suhelda ka näost näkku rattafoorumlastega. Esimene sõit võiks olla nt. vana hea Trummi suusaring nx. 3 ringi (so. 3x5 km.) Siis pähklimäe rada, veel mõni.

Just for fun.

Asi oleks tasuta loomulikult. Ja väliskülalisi ei võtaks. Vaid liikmetele. Ühelt poolt motiveeriks see siis ehk kiibitsejaid (kes vaid velo.clubbers.ee LOEVAD) end registreerima ja teisalt kasvaks orgunn muidu liiga suureks. Loodan et 10-15-20 nägu ehk ikka iga kord kohale tuleks.

Et mis siis arvate :?: :idea:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 20. 06. 2003. 11:43

Rohuneeme metsa võiks ka minna, nii et natuke asfaldit ka sisse jääks :)
Muidu hea idee.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 20. 06. 2003. 11:50

igal juhul peaks mitte-clubberseid ka võistlustele laskma.. eesmärk võiks ju ikka olla see, et võimalikult paljudele tahtjatele anda võimalus võistlustest osa võtta, mitte see, et miljon inimest ennast clubbersi kasutajaks registreeriks.. foorum ikka ju vahend mitte eesmärk...

Kirsa
Rattur
Postitusi: 3299
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 20. 06. 2003. 11:56

Ja kõik see värk toimuks jälle Tallinnas eksole??

Sellised mõnusaid XC ja nädalasiseseid üritusi on Tallinnas niigi, lausa kurb et siinmail midagi ei toimu - hakka või ise korraldama.

Üldiselt jah peab arvestama et foorumis on rahvast üle Eesti ja isegi kui resurssi oleks, siis töönädala sees on halb teise linna liikuda.

Kas igaüks korraldab omasnurgas või teha mingi rändtuur et 7 üritust kokku ja 4-a parema tulemused võetakse arvesse nagu TEC-il.
4-le võistlusele ikka jõuab.

Üldiselt kahe käega idee poolt.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 06. 2003. 12:14

Kirsa kirjutas:Ja kõik see värk toimuks jälle Tallinnas eksole??

Sellised mõnusaid XC ja nädalasiseseid üritusi on Tallinnas niigi, lausa kurb et siinmail midagi ei toimu - hakka või ise korraldama.

Üldiselt jah peab arvestama et foorumis on rahvast üle Eesti ja isegi kui resurssi oleks, siis töönädala sees on halb teise linna liikuda.

Kas igaüks korraldab omasnurgas või teha mingi rändtuur et 7 üritust kokku ja 4-a parema tulemused võetakse arvesse nagu TEC-il.
4-le võistlusele ikka jõuab.

Üldiselt kahe käega idee poolt.
ma kardan küll et tallinn omad (mina ntx) ei viitsi (sorry) sellise second-hand võistluse pärst tartu tulla ja vastupidi. Aga Tartu mehed võivad isekeskis ju ka etappe korraldada ja tulemustest jms. muljetada foorumis.
TEC-i struktuuri kopeerimine oleks uhke värk küll, aga point olekski see, et teeks selliseis kiireid, kergestiorganiseeritavaid ja läbiviidavaid etappe suve jooksul nt. 3-5 tk.

Sõidud võiks olla üksisktartidena. Start avatud ntx. 30 minutit. 1 min vahedega rajale. Lihtne aega võtta jms. Vanade võistluste numbreid ja haaknõelu leidub ehk kodus igal ühel, mul terve pakk (freak ?)

Väliskülaliste tõrjumise point oleks see, et asi iei kasvaks üle pea ja 1h möödudes või nii saab juba laiali minna. Lisaks saaks niiviisi asendada varasemat ideed foorumi liikmete rankidest. Omavaheline tutvumine jms ka.

Üksiskstardid seepärst, et ei segaks teisi rajal liilejaid nii väga. Tegemist ju omaalgatusliku mitteametliku asjaga.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 20. 06. 2003. 12:17

ja kohtunikud -ajamõõtjad :?:

Cyc
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 02. 06. 2003. 19:37

Postitus Postitas Cyc » 20. 06. 2003. 12:27

njaa.. pointi asjas on, ja sellist asja ei ole raske teha niiet igaüx võib omas maailmanurgas sarnase teha ja siis lõpux piirkondade kax parimat panna sügisel tallinnas joonele ja vaadata kus eestimaa nurgas kõige kõvemad vennad on ;)

ja mitteliikmeid võib rajale lasta mingi sümboolse stardimaxu eest ;)
aga siin liigub ka maanteemehi, neile võib ka mõnel vabal hetkel mõne jõuproovi korraldada...
mõte on hea niiet tasub aretada, kui ma oma südame korda saan siis olen ka raudselt joonel valmis

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 06. 2003. 12:35

Cyc kirjutas:aga siin liigub ka maanteemehi, neile võib ka mõnel vabal hetkel mõne jõuproovi korraldada...
mõte on hea niiet tasub aretada, kui ma oma südame korda saan siis olen ka raudselt joonel valmis
Jah, üks etapp võks olla küll mingi 10-15 km-ne sööst asfaltil, kus tuleksid esile teised näitajad kui pähklimäel jms. Paraku maantekat kõigil pole ja siis hakata sellist väikest seltskonda veel klassidesse jaotama. Lepiks siis kokku, et kõik tulevad mtb ja slikkidega, siis ühtlasem varustus.

Aga kuidas ja kes vastutab (ma küll ei sooviks), kui keegi autoga külje kokku paneb. Kas päris võistlustel on korraldajatel ses suhtes mingeid kohustusi. Moe pärst võiks ju ka kellegil esmaabivahendid ja oskused kaasas olla alati. Nii nii probleemid kuhjuvad, kui korralikku asja tahta teha. Trass on liikluseks ju alati avatud võistlustel :?:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 20. 06. 2003. 12:39

esiteks, mis ta sul ikka niiväga üle pea kasvab.. merida cup ju kõigile avatud ja seal vist ei kurdeta liiga aktiivse osavõtu pärast.. kui ka juhtub ime ja rahvast akkab liiga palju kohale tulema, siis olen nõus isiklikult seal kauem passima ja aega võtma ja mis iganes seal muud vaja teha on..

niiöelda "mitte-clubbersite" kaasamine ei sega kuidagi vce. rankingu tabeli koostamist ega vce liikmete omavahelist suhtlemist võistlustel.. ja kui inimesi foorumisse registreerima üritad meelitada, siis ka pigem niipidi, et rahvas tuleb v.c.e võistlusele ja siis näeb, et kihvt värk ja tuleb foorumisse.. et kui mart näiteks kuskilt tänavalt mingid jalgratturitest jalakäiate terroriseerijad kätte saab, siis ei lase kumme tühjaks vaid käsib võistlustele tulla.. :) miks mitte ühendada mitu head asja... esiteks saavad clubbersid omavahel jõudu proovida ja teiseks meelitab noori nagasid ja pätte rattaspordi juurde...

minu meelest tuleks ka võistuse korraldus võimalikult lihtsana hoida.. ja loomulikult tuleks võistlusi korraldada igal pool kus huvilisi on.. keegi ei hakka nädala sees eesti teise otsa sõtima, et aja peale rattaga sõita.. tlnas oma võistlus, tartus oma... igal pool, kus osavõtjaid ja korraldajaid leidub...

asi võikski alguse saada näiteks nendest üheskoos sõitmistest.. minnakse metsa, võetakse aega ja sõidetakse.. siis tulevad mingid kogemused korraldusest.. oskab asja edasi aretada..
Viimati muutis Lauri T, 20. 06. 2003. 12:42, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 06. 2003. 12:41

Lauri T kirjutas:esiteks, mis ta sul ikka niiväga üle pea kasvab.. merida cup ju kõigile avatud ja seal vist ei kurdeta liiga aktiivse osavõtu pärast.. kui ka juhtub ime ja rahvast akkab liiga palju kohale tulema, siis olen nõus isiklikult seal kauem passima ja aega võtma ja mis iganes seal muud vaja teha on..

niiöelda "mitte-clubbersite" kaasamine ei sega kuidagi vce. rankingu tabeli koostamist ega vce liikmete omavahelist suhtlemist võistlustel.. ja kui inimesi foorumisse registreerima üritad meelitada, siis ka pigem niipidi, et rahvas tuleb v.c.e võistlusele ja siis näeb, et kihvt värk ja tuleb foorumisse.. et kui mart näiteks kuskilt tänavalt mingid jalgratturitest jalakäiate terroriseerijad kätte saab, siis ei lase kumme tühjaks vaid käsib võistlustele tulla.. :) miks mitte ühendada mitu head asja... esiteks saavad clubbersid omavahel jõudu proovida ja teiseks meelitab noori nagasid ja pätte rattaspordi juurde...
su jutus on mitu head pointi mis vajavad mõttetalguid :wink:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 20. 06. 2003. 12:44

muaddib kirjutas:su jutus on mitu head pointi mis vajavad mõttetalguid :wink:
selleks see foorum ongi juu :)

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Re: velo.clubbers.ee CUP

Postitus Postitas taavid » 20. 06. 2003. 19:29

muaddib kirjutas:Ja väliskülalisi ei võtaks. Vaid liikmetele.
Offtopic: kas mingit statistikat kah olemas on, et kui palju seda foorumit mitteregijate poolt loetakse? võrreldes reginutega siis.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 09:58

noh, mis värk, kas rohkem huvilisi polegi :?: :shock: Avaldage ometi arvamust. Muidu on nii, et jätame asja katki, kuigi tegelikult oleks tulijaid olnud küll. Ja no võtke siis muud rahvast ka kaasa, eks veloklabersite lõpp-järjestuse saab ja üldnimekirjast eraldi moodustada.
Kui teeks nt. täna või homme Trummi metsa suusaringil 2-3 tiiru. Üksikstartidega nt. Kui mõni sportklassi esindaja suvatseks ka kohale tulla (tarmo jt.) oleks asjal juba jumet. Ürituse tulemused ei pretendeeriks mingile lõpplikule tõele - just for fun, lisaks pingutaks ehk rohkem, kui lihtsalt trenni tehes. Sportklassi mehed ei peaks asja lahjaks põlgama algajamad harrastajad aga mitte põdema. Ma pole ise ka eritu hirmus mees :P ja saa lubada, et viimasel ringil mõnda tõusu ratas käekõrval ei võta, aga ega ei tea kah

Niisiis täna või homme Trummi metsas19.00 2-3 ringi. Lisaettepanekud :?: :!: :?:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1227
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 25. 06. 2003. 10:35

muaddib kirjutas: Niisiis täna või homme Trummi metsas19.00 2-3 ringi. Lisaettepanekud :?: :!: :?:
Kas see nüüd kellelegi korda läheb või üldse vastuseks klassifitseerub, aga mina ei tule. Esiteks on Trummi suusaring üks ilgelt vastik koht sõitmiseks. Seal ringi kõrval ja sees on nii palju häid kohti just-for-fun sõitmiseks, et miski ei kutsu sinna pehme pasa sisse müttama.

Ja teiseks annaks hääle hoopis vana tava jätkamisele ehk mitte korraldada mingit aegadega ringitamist, vaid just neid "ühissõite". Elu on näidanud, et seal jääb asi väga harva rahulikuks, keegi hakkab ikka tulistama, saad oma koormuse kätte niikui naksti. Alles eelmine nädal sai Klemmile tehtud vastukäik ja ta seltskond Nõmme kanti veetud (need kes Piritat oma kodukaks peavad). Tundus, et jäid vägagi rahule. Uusi laskumisi ja singeleid tutvustatud.

Kui kellelegi see sõnum ei meeldinud, ärgu kohe torpedeerima asugu.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 887
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 25. 06. 2003. 10:49

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:44, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 25. 06. 2003. 10:56

muaddib kirjutas:Niisiis täna või homme Trummi metsas19.00 2-3 ringi. Lisaettepanekud :?: :!: :?:
Kui homme ja ringe vähemalt 3, siis mina tulen.

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 25. 06. 2003. 11:27

kui töölt ära saan, siis tulen ka.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 11:39

Alvaro kirjutas:
muaddib kirjutas: Niisiis täna või homme Trummi metsas19.00 2-3 ringi. Lisaettepanekud :?: :!: :?:
Kas see nüüd kellelegi korda läheb või üldse vastuseks klassifitseerub, aga mina ei tule. Esiteks on Trummi suusaring üks ilgelt vastik koht sõitmiseks. Seal ringi kõrval ja sees on nii palju häid kohti just-for-fun sõitmiseks, et miski ei kutsu sinna pehme pasa sisse müttama.

Ja teiseks annaks hääle hoopis vana tava jätkamisele ehk mitte korraldada mingit aegadega ringitamist, vaid just neid "ühissõite". Elu on näidanud, et seal jääb asi väga harva rahulikuks, keegi hakkab ikka tulistama, saad oma koormuse kätte niikui naksti. Alles eelmine nädal sai Klemmile tehtud vastukäik ja ta seltskond Nõmme kanti veetud (need kes Piritat oma kodukaks peavad). Tundus, et jäid vägagi rahule. Uusi laskumisi ja singeleid tutvustatud.

Kui kellelegi see sõnum ei meeldinud, ärgu kohe torpedeerima asugu.
ära karda, ma ei torpedeerigi.
Trummi metsas ei meeldi mulle ka eriti sõita. Pakkusin ta välja kui kõige tuntuma paiga. Kui konkreetse ringi, kus saab ringiaegu võtta ja mingil määral pelatvaatajana/aja võtjana rada jälgida. Pakkuge muid ringe, kohti siis.
Ühissõidud on ka tore tava, kuid miks mitte traditsioone mitmekesistada. Pealegi nõrgematele vendadele (keda ka siin foorumis piisavalt on) ei paku need ühissõidud midagi, kui tempo on selline, et juba 5. km-l maha jäädakse. V.C.E. CUP võikski olla selline lihtne üritus, kuhu võib ka Classic magnumi ja tavaliste tossudega tulla. "Isakesed", kes oma treeningplaanidest kramplikult kinni hoiavad ja graafikuid kodus joonistavad võiksid võtta selle osalemist, kui lahedat vaheldust ja v.c.e. kogukonna tugevdavat üritust.

Foorumi mõte on lahti kirjutatud siin:
viewtopic.php?t=19
millest tsiteeriksin:"Kasutajad õpivad üksteist tundma ja nii on loodud eeldus rattahuvilise kogukonna tekkele. See peaks ka aitama kaasa samade kitsamate huvidega grupikeste ja seltskondade tekkele".
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 25. 06. 2003. 11:40

Ermo kirjutas:(Kleini lossi treppide kõrvalt, suusasillale laskumise kõrvalt jne :) ). Ühissõitude "vajutamisega" on nii, et selle pärast mina isiklikult neid ei armastagi. Kui on plaanitud mingi trenn, siis tuleb plaan ellu viia.
Mis kummid sul all on? Sileda kummiga on see treppide kõrvalt tulemine minu jaoks natuke probleem, kasutan mõlemat pidurit, kuid hoog kasvab natuke liiga suureks (trepile keeramine on riskantne).

Olen käinud ainult paaril ühissõidul ja nende põhjal jagan sinu arvamust. Treeninguks ma neid ei pea, kuid "just for fun" ja varakevadiseks sobivad väga hästi. Kindlasti on asi teine, kui on enam-vähem võrdsel tasemel juba üksteist hästi tundev meeskond.

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 25. 06. 2003. 11:52

muaddib kirjutas:Trummi metsas ei meeldi mulle ka eriti sõita.
Seal on siiski parimad tõusud ja kogu suusarada on hästi sõidetav ka alla 5k maksva rattaga. Kahjuks tehniliselt rakse raja peal ei ole odava rattaga midagi teha.

Virisejaid on alati, aga sa küsi, mitu inimest tuleks homme kell 19.00 sõitma (3x5 suusaringi). Minu võid kohe kirja panna.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 12:13

Amatöör kirjutas:
muaddib kirjutas:Trummi metsas ei meeldi mulle ka eriti sõita.
Seal on siiski parimad tõusud ja kogu suusarada on hästi sõidetav ka alla 5k maksva rattaga. Kahjuks tehniliselt rakse raja peal ei ole odava rattaga midagi teha.

Virisejaid on alati, aga sa küsi, mitu inimest tuleks homme kell 19.00 sõitma (3x5 suusaringi). Minu võid kohe kirja panna.
nii teemegi. Homme 19.00 3x5 km Trummi/Vana-Mustamäe/Glehni lossi metsas. Koguneks suusasilla läheduses, "vabaõhujõusaali" juures. Mina olen kohal iga ilmaga. Võtan ise aega. Ära tunneb mind sini/hõbedas Merida ja Assa-Kesoro särgi järgi. Startida võiks 30 sek. või 1 min. vahedega. Start oleks avatud nt. kuni 19.30 Kui midagi on (ei jõua 19.30-ks), siis 055 61 25 78.
Võistluse inventaar on vanad numbrid, haaknõelad, elektronkell ja mobiil. Ürituse eelarve 0 krooni, osavõtt 0 krooni. UCI meestele stardimaks 5 000.- :lol:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 787
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 25. 06. 2003. 13:16

Võistluse inventaar on .... haaknõelad, ................


kas olete punkarid, et end haaknõeltega dekoreerite 8)
- kuhu siis ketid ja tagid jäävad?

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 13:23

Ereliukas kirjutas:Võistluse inventaar on .... haaknõelad, ................


kas olete punkarid, et end haaknõeltega dekoreerite 8)
- kuhu siis ketid ja tagid jäävad?
juhuks kui tuleb rohkem rahvast on kaasas numbrid, mis kinnitatakse seljale haaknõeltega. Nii toimub asi nt. teisipäevakutel ja jooksuvõistlustel.
Kostümeeritud osavõtjatele, kui sellised peaks tulema, peaks jah varakult eriauhinnad valmis mõtlema (sic!)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 887
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 25. 06. 2003. 13:41

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:44, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2922
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 25. 06. 2003. 13:43

mulle selline nädalasisene võistluse mõte väga meeldib. radade suhtes pretensioone pole, kui need ei toimu just rahvarohketes kohtades( a la stroomi mets). just tiimoga rääkisime, et peaks vist ise hakkama klubiga sarnaseid kolmapäevakuid organiseerima, kuna merida cup on läbi. aga kui te juba asja käsile võtsite siis on meil lihtsam :)
kahjuks ei saa meie klubi mehed avaüritusest osa võtta, kuna reede hommikul on ees tahkosse minek ja neljapäeval pole aega ja ka eriti otstarbekas võsitelda. aga järgmisel korral oleme kindlasti kohal. 8)
muidugi oleks hea kui saaks ühe kindla päeva paika panna selliste ürituste jaoks - kolmapäev oleks ideaalne.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2922
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 25. 06. 2003. 13:47

üritusele võiks ka nime panna. sõna "cup" pole mõtet kasutada, see viitab auhindadele, mida tegelt ju pole. võiks olla v.c.e. kolmapäevakud või midagi sarnast.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 13:49

tarmo kirjutas:mulle selline nädalasisene võistluse mõte väga meeldib. radade suhtes pretensioone pole, kui need ei toimu just rahvarohketes kohtades( a la stroomi mets). just tiimoga rääkisime, et peaks vist ise hakkama klubiga sarnaseid kolmapäevakuid organiseerima, kuna merida cup on läbi. aga kui te juba asja käsile võtsite siis on meil lihtsam :)
kahjuks ei saa meie klubi mehed avaüritusest osa võtta, kuna reede hommikul on ees tahkosse minek ja neljapäeval pole aega ja ka eriti otstarbekas võsitelda. aga järgmisel korral oleme kindlasti kohal. 8)
muidugi oleks hea kui saaks ühe kindla päeva paika panna selliste ürituste jaoks - kolmapäev oleks ideaalne.
edaspidi võiks jah kolmapäev olla. Seekord on siiski neljapäeval. Sõnavõtnute tahtel. Mis teil porterlastel plaanis oli muidu. Kas vaid saku rahvale saku ümbruses või ? Vahet ei ole ju kes korraldab. Kas plaan oli asi läbi viia velo.clubbers.ee egiidi all või tahtsite oma klubi promoda :?: Esimesel juhul annaks ju ehk plaane ühtlustada edaspidiseks. :D
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2922
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 25. 06. 2003. 14:09

meie jutt, mida veel isegi plaaniks ei saa nimetada, oli lihtsalt üks vestlus ühise rattasõidu ajal. oma nime promomise pärast me midagi teha ei plaani, pigem just seesama võimalus korraldada nädala sees väike treeningvõistlus kõigile kes tahavad. et kontrollida vormi ja "pääseda" rutiinsest tempotreeningust mnt.-l
samuti tahaksime sõita neil radadel, mis sel aastal meridal sõitmata jäid: saku, keila, vasalemma, paldiski - kõik kihvtid rajad.
tegelt peaks koos maha istuma ja vaatama mida koos teha saame, sest vaja on 4-5 meest kes asja organiseerivad. järgmise nädala alguses võiks seda teha.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 14:14

tarmo kirjutas:meie jutt, mida veel isegi plaaniks ei saa nimetada, oli lihtsalt üks vestlus ühise rattasõidu ajal. oma nime promomise pärast me midagi teha ei plaani, pigem just seesama võimalus korraldada nädala sees väike treeningvõistlus kõigile kes tahavad. et kontrollida vormi ja "pääseda" rutiinsest tempotreeningust mnt.-l
samuti tahaksime sõita neil radadel, mis sel aastal meridal sõitmata jäid: saku, keila, vasalemma, paldiski - kõik kihvtid rajad.
tegelt peaks koos maha istuma ja vaatama mida koos teha saame, sest vaja on 4-5 meest kes asja organiseerivad. järgmise nädala alguses võiks seda teha.
kõlab huvitavalt. Samas kui mingi etapp toimub Paldiskis, siis tähendab, et kohale tulevad vaid auto-inimesed, kellede hulka ise ei kuulu :( mis omakorda tähendab tunduvalt vähem osavõtjaid.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 2922
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 25. 06. 2003. 14:19

muaddib kirjutas:
tarmo kirjutas:meie jutt, mida veel isegi plaaniks ei saa nimetada, oli lihtsalt üks vestlus ühise rattasõidu ajal. oma nime promomise pärast me midagi teha ei plaani, pigem just seesama võimalus korraldada nädala sees väike treeningvõistlus kõigile kes tahavad. et kontrollida vormi ja "pääseda" rutiinsest tempotreeningust mnt.-l
samuti tahaksime sõita neil radadel, mis sel aastal meridal sõitmata jäid: saku, keila, vasalemma, paldiski - kõik kihvtid rajad.
tegelt peaks koos maha istuma ja vaatama mida koos teha saame, sest vaja on 4-5 meest kes asja organiseerivad. järgmise nädala alguses võiks seda teha.
kõlab huvitavalt. Samas kui mingi etapp toimub Paldiskis, siis tähendab, et kohale tulevad vaid auto-inimesed, kellede hulka ise ei kuulu :( mis omakorda tähendab tunduvalt vähem osavõtjaid.
kuidagi ikka kohale saab. kellelgi ikka auto on ja rong käib ka päris tihti. kõik on organiseeritav.

Kasutaja avatar
taivos
Rattur
Postitusi: 150
Liitunud: 13. 05. 2003. 15:07

Postitus Postitas taivos » 25. 06. 2003. 14:20

Küllap leidub autosid kus osad kohad/rattaraamid vabad ja saab ka autota clubbereid transpordiga abistada

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11403
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 06. 2003. 14:54

asi hakkab jumet võtma. iga mõte tahab mõtlemist ja arutamist. enne jaani mõeldi muust kui rattasõidust. arvan, et orgkomitee mõte on tarmol õige, asi tahab arutamist, järgmisel nädalal jah võiks maha istuda.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

ares
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 16. 05. 2003. 17:46

Postitus Postitas ares » 25. 06. 2003. 14:55

No üritame siis ka enda Classic Magnumiga tulla :P
Võiks olla mingi auhinnafond 10 krooni mille eest kõige sitema rattaga mees saaks tasuta õlu :) ja 2 kui viimaseks ei jää

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2003. 15:09

ares kirjutas:No üritame siis ka enda Classic Magnumiga tulla :P
Võiks olla mingi auhinnafond 10 krooni mille eest kõige sitema rattaga mees saaks tasuta õlu :) ja 2 kui viimaseks ei jää
õige suhtumine. ratta pärast (kehva) küll ei peaks tulemata jätma. Peamine on tahtmine. Õllede osas ei saa midagi lubada kahjuks. :wink:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11450
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 25. 06. 2003. 18:47

muaddib kirjutas:Homme 19.00 3x5 km Trummi/Vana-Mustamäe/Glehni lossi metsas. Koguneks suusasilla läheduses, "vabaõhujõusaali" juures.
Ringi peaks siis vähemalt esimese tõusu osas tegema vastupidiselt suusaringiga, kuna mudu esimeselt tõusult laskudes on seal spordikeskuse värava juures oht kohtuda liiga äkki ja lähedalt tõusule suundujatega :!: Tõus kah vist isegi nati pikem ja järsem siis :?:
Viimati muutis Mati, 25. 06. 2003. 18:57, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 25. 06. 2003. 18:53

aga kas viimaseks tohib ka jääda,sest ma ei ole seal suusaradadel eriti kärme :?: :?: :?: :? :shock: :oops:
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 25. 06. 2003. 19:59

veloman32 kirjutas:aga kas viimaseks tohib ka jääda,sest ma ei ole seal suusaradadel eriti kärme :?: :?: :?: :? :shock: :oops:
Ei tohi. :twisted:

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 25. 06. 2003. 20:43

Mati kirjutas:Ringi peaks siis vähemalt esimese tõusu osas tegema vastupidiselt suusaringiga, kuna mudu esimeselt tõusult laskudes on seal spordikeskuse värava juures oht kohtuda liiga äkki ja lähedalt tõusule suundujatega :!: Tõus kah vist isegi nati pikem ja järsem siis :?:
Seal on suhteliselt palju liikumist, kui sa ringi vastupidi käima paned, siis tekib just suurem segadus. Ma käin seal aegajalt ikka tõuse sügamas ja olen veendunud, et mööda suusarada (õiget pidi) on kõige ohutum. Esimesest laskumisest alla jõudes hoitakse alati vasakule (nagu jalakäijad) ja seda kuni teise tõusuni välja. Vastutulijad mööduvad sinust paremalt. Selline liiklus kulgeb seal probleemideta. Probleem võib tekkida just siis, kui sa proovid sealt risti vahelt läbi "lipsata".

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 1975
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 25. 06. 2003. 20:58

Amatöör kirjutas:Esimesest laskumisest alla jõudes hoitakse alati vasakule (nagu jalakäijad) ja seda kuni teise tõusuni välja. Vastutulijad mööduvad sinust paremalt. Selline liiklus kulgeb seal probleemideta. Probleem võib tekkida just siis, kui sa proovid sealt risti vahelt läbi "lipsata".
Mis järjekorras tõusud-laskumised plaanis on? Stardikoht siis jõusaali juures?

Kasutaja avatar
mtb
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 10. 05. 2003. 15:51

Postitus Postitas mtb » 25. 06. 2003. 21:05

Olen tulija :P

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11450
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 06. 2003. 00:19

Amatöör kirjutas:Seal on suhteliselt palju liikumist, kui sa ringi vastupidi käima paned, siis tekib just suurem segadus. Ma käin seal aegajalt ikka tõuse sügamas ja olen veendunud, et mööda suusarada (õiget pidi) on kõige ohutum. Esimesest laskumisest alla jõudes hoitakse alati vasakule (nagu jalakäijad) ja seda kuni teise tõusuni välja. Vastutulijad mööduvad sinust paremalt. Selline liiklus kulgeb seal probleemideta. Probleem võib tekkida just siis, kui sa proovid sealt risti vahelt läbi "lipsata".
Minu mõte puudutas ainult esimest tõusu/laskumist, muu läheks õiget pidi. Ja no palju seal just sellel ajal muid rattureid esineb. See paremale vasakule hoidmine ei pruugi kiirustel 100% toimida. Lisaks tuleks laskumisel muretseda trepist laskujate (trepp lõpeb ju just laskumise all :!: ) jalakäijate pärast. Jama on sellepärast ka muidu hoogu maha võtta, lma ohtliku olukorratagi. Esimese tõusu võtmisel "tagurpidi" on liiklemissuund just loogiline - minnes tõusule siis paremal ja tulles alt paremal aia ääres (ehk liikled alati tee paremal poolel ja ristumist ei ole). Aga noh eks korraldajad otsustavad :) . Oma muljed põhinevad talvisel suusatamisel ja selle alusel oleks suunamuutmisel põhjust.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

ares
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 16. 05. 2003. 17:46

Postitus Postitas ares » 26. 06. 2003. 00:30

Einoh killer koht, käisin ka täna vaatamas ja no enda rattaga ma sellest saepuruehmatisest küll üles kohe kuidagi ei lähe olenemata kuidas sa seal ratta seljas istud, tagaratas paneb ikka all ringi :) äkki saab mõne kõvema pinnaga tõusu ka kusagilt sisse :P

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 11450
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 06. 2003. 01:09

ares kirjutas:Einoh killer koht, käisin ka täna vaatamas ja no enda rattaga ma sellest saepuruehmatisest küll üles kohe kuidagi ei lähe olenemata kuidas sa seal ratta seljas istud, tagaratas paneb ikka all ringi :) äkki saab mõne kõvema pinnaga tõusu ka kusagilt sisse :P
Millisest tõusust sa räägid :?: Neid on kolm kokku :!:
Pehmekesed nad küll on aga võtta on neid ikka alati saand 8) .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 06. 2003. 06:48

Amatöör kirjutas:
Mati kirjutas:Ringi peaks siis vähemalt esimese tõusu osas tegema vastupidiselt suusaringiga, kuna mudu esimeselt tõusult laskudes on seal spordikeskuse värava juures oht kohtuda liiga äkki ja lähedalt tõusule suundujatega :!: Tõus kah vist isegi nati pikem ja järsem siis :?:
Seal on suhteliselt palju liikumist, kui sa ringi vastupidi käima paned, siis tekib just suurem segadus. Ma käin seal aegajalt ikka tõuse sügamas ja olen veendunud, et mööda suusarada (õiget pidi) on kõige ohutum. Esimesest laskumisest alla jõudes hoitakse alati vasakule (nagu jalakäijad) ja seda kuni teise tõusuni välja. Vastutulijad mööduvad sinust paremalt. Selline liiklus kulgeb seal probleemideta. Probleem võib tekkida just siis, kui sa proovid sealt risti vahelt läbi "lipsata".
Mati tähelepanekud esimese tõusu osas on õiged. Samas ma isiklikult arvan, et segaduste vältimiseks võiks sõita ikka kogu raja nii, nagu suusatajad. Seetõttu ühineks Amatööri arvamusega. Kiivrita võistlusele ei lase, ehk aega ei võta, laenake tuttavalt vms. Muus osas (ohutus laskumistel jms) tuleb ise täheelpanelik olla. Üleüldse võiks esimese ringil laskumised rahulikumalt võtta, et rada tundma õppida, need mõned sekundid teete mujal ka tasa, kui vaja. Pisut ohtlikd on kõik laskumised. Karjuge aga varakult kõva häälega, kui laskute ja keegi ees koperdab a la " tulen vasakult".

Kui tulemas on ka tegelasi, kes ei tea täpselt, mis järjekorras ja mis pidi rada kulgeb, siis võtan kaasa mingise kaardi ja katsun enne sõitu seletada ka kohapeal. Kel aega, siis võib enne sõitu basseinide juures olevast spordikeskusest vaadata ka suurt kaarti. Kaart on maja sees seinal ja asub suusa/uisulaenutuse ukse juures. Astuge aga julgelt sisse. Teine juhis neile, kes rada ei tunne, on see, et kogu raja ulatuses on puudel ja postidel eri värvidega triibud. Kui valid punased triibud (5 km. ring), siis rajalt ei eksi.
Kuna rajal korraldajaid pole, siis igasugune varastamine ja lõikamine jääb igaühe enda südametunnistusele (nt. enne kolmandat tõusu on võimalik vasakule tagasi keerata). Isiklikult soovin, et ka kõik kurvid võetaks, nii nagu suusatajad seda teevad - vastasel korral koguneb võidetud sekunitest niiviisi lõpuks minut.
Viimati muutis Andrus K, 26. 06. 2003. 07:08, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 06. 2003. 06:49

veloman32 kirjutas:aga kas viimaseks tohib ka jääda,sest ma ei ole seal suusaradadel eriti kärme :?: :?: :?: :? :shock: :oops:
püüan sulle viimase koha osas konkurentsi pakkuda :P :P :P
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 06. 2003. 06:55

Mis järjekorras tõusud-laskumised plaanis on? Stardikoht siis jõusaali juures?[/quote]

start võiks olla jah vabaõhu-jõusaali juures - hea suur plats, ei sega muid rajal liiklejaid. Esimene tõus oleks siis see, mis on paralleelne asfaltitõusuga. Enne tõusu annab jällegi u. 100-150 m lõigata (u-turn), mida ma loodan , kellelgi plaanis pole.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 06. 2003. 07:02

ares kirjutas:Einoh killer koht, käisin ka täna vaatamas ja no enda rattaga ma sellest saepuruehmatisest küll üles kohe kuidagi ei lähe olenemata kuidas sa seal ratta seljas istud, tagaratas paneb ikka all ringi :) äkki saab mõne kõvema pinnaga tõusu ka kusagilt sisse :P
pole hullu. Ma näiteks pole ise ka mingi mägedemees ja panustan kiiretele laugetele lõikudele. Aga tõusudel istu rahulikult sadulas ja keri tasakesi ülesse, ära kanguta. Kui raske käiguga kangutama hakkad, siis üles saades veel tükk aega raske olla. Tasakesi kerides aga tulistad laugele jõudes momentaalselt. Kui tõusud on rasked ja käiguvahetaja pole suurem asi (tõus peal ei vaheta hästi), siis pane juba enne tõusu ees väikseima hammaka peale, taha jäta üks raskemaid, siis mäe peal tõusunurga kasvades ja kiiruse langedes klõbistad tagumise käiguvahetaja ühe kaupa järjest lahjemaks. Kõiki kolme olulisemat tõusu annab sadulas istudes võtta (välistab tagumise ratta alla ringi käimise), kartmata, et üle selja kukuks.
Ja kui viimasel ringil mõne tõusu ka ratas käekõrval joostes võtad, ei näita keegi sinule näpuga.

PS. Ma ei tea palju nüüd rahvast tulemas on. Aga kuna plaan on sõitjatele numbrid külge panna (segaduste vältimiseks aja võtmisel jms.) siis leidsin enda kodust vaid 12 tükki selliseid. Nii et kui kellelgi on kodus vanu numbreid (paberist või kangast) , mida enda või ratta kõlge annab panna, siis võtke igaks juhuks kaasa. Rattavõistluste plastiknumbrite jaoks läheks vaja plastikult kiirkinnitusi, mida võtta pole. Haaknõelte eest katsun ise hoolitseda, kuid ka neid võiksite kaasa võtta, kui on.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 26. 06. 2003. 07:35

ares kirjutas:Einoh killer koht, käisin ka täna vaatamas ja no enda rattaga ma sellest saepuruehmatisest küll üles kohe kuidagi ei lähe olenemata kuidas sa seal ratta seljas istud, tagaratas paneb ikka all ringi :) äkki saab mõne kõvema pinnaga tõusu ka kusagilt sisse :P
Sõidame alguses ühe ringi koos läbi, ja siis näed, et saab üles küll (mul on sile kumm). Ülevalt oleks kasulik läbi sõita ka seetõttu, et leppida kokku, kas kasutada "lõikamisi" või mitte. Jälgede järgi on näha, et päris mitmes kurvis tõmmatakse nurk maha.
muaddib kirjutas: ...numbrid külge panna (segaduste vältimiseks aja võtmisel jms.) siis leidsin enda kodust vaid 12 tükki selliseid. Nii et kui kellelgi on kodus vanu numbreid (paberist või kangast) , mida enda või ratta kõlge annab panna, siis võtke igaks juhuks kaasa.
Kui see mingi eetika või moraalinormidega vastuolus ei ole, siis võiks igaüks (kellel on) endale kodus külge panna Merida vms numbri. Need saab edukalt ka nööriga siduda.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11403
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 26. 06. 2003. 07:40

muaddib kirjutas: pole hullu. Ma näiteks pole ise ka mingi mägedemees ja panustan kiiretele laugetele lõikudele. Aga tõusudel istu rahulikult sadulas ja keri tasakesi ülesse, ära kanguta. Kui raske käiguga kangutama hakkad, siis üles saades veel tükk aega raske olla. Tasakesi kerides aga tulistad laugele jõudes momentaalselt. Kui tõusud on rasked ja käiguvahetaja pole suurem asi (tõus peal ei vaheta hästi), siis pane juba enne tõusu ees väikseima hammaka peale, taha jäta üks raskemaid, siis mäe peal tõusunurga kasvades ja kiiruse langedes klõbistad tagumise käiguvahetaja ühe kaupa järjest lahjemaks. Kõiki kolme olulisemat tõusu annab sadulas istudes võtta (välistab tagumise ratta alla ringi käimise), kartmata, et üle selja kukuks.
Ja kui viimasel ringil mõne tõusu ka ratas käekõrval joostes võtad, ei näita keegi sinule näpuga.
õige jutt. ka ise võtan neid tõuse nii kuna kangutada ei jõua. nagu ütles hiljuti espordis elav klassik Jaanus "Ratast sõidetakse peaga". ehk mõneski kohas on raske jala puudumist võimalik mõttetegevusega kompenseerida.
muaddib kirjutas: PS. Ma ei tea palju nüüd rahvast tulemas on. Aga kuna plaan on sõitjatele numbrid külge panna (segaduste vältimiseks aja võtmisel jms.) siis leidsin enda kodust vaid 12 tükki selliseid. Nii et kui kellelgi on kodus vanu numbreid (paberist või kangast) , mida enda või ratta kõlge annab panna, siis võtke igaks juhuks kaasa. Rattavõistluste plastiknumbrite jaoks läheks vaja plastikult kiirkinnitusi, mida võtta pole. Haaknõelte eest katsun ise hoolitseda, kuid ka neid võiksite kaasa võtta, kui on.
plastik/lamineeritud numbrite jaoks pole tingimata vaja neid kaablisidemeid. ka selle aasta merida cupil käisid numbrid ees kingituse pakkimise nööriga (selline plastiklindi moodi mis sõlme sidudes ja sikutades üsna veidi venib ja sõlme peab.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1704
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 06. 2003. 09:42

võtke siis jah võimaluse korral igasugu nr. kaasa.

Kui kellegil on ja kui viitsimist, siis ka digifotokas kuluks ära.

Loodan rohket osavõttu, sest ilmselt on see esimene ja viimane võimalus püüda V.C.E. CUP-il kõrgeid kohti. :idea: :P
Sest hulk hirmsaid mehi, kes muidu tuleks, istuvad kodus ja masseerivad lihaseid Tahko ürituseks, mis sel nädalavahetusel aset leiab.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Vasta

Mine “Eesti võistlused”